Who rocks the house?

     Publicerat den  2009-05-12 › 10:54:26
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ja då är man ledig i 2 dagar då och jag längtar redan till jobbet. Vill ju verkligen jobba idag också men som tur är så får jag komma dit ändå idag eftersom jag och Peter, Viktor och Isak ska äta där på mocken idag. 100% gratis mat är ju inte helt fel. Funderar på att ta en sallad idag faktiskt. Får se om jag kanske kan ta någon bild idag. Hade kameran med mig igår också men hade glömt att sätta i batteriet så det  blev inga bilder, haha.. Typiskt mig.

Hela veckan har vi 50% rabatt på all mat och dryck så har ni vägarna förbi Malmö i veckan så boka ett bord, bara maila till [email protected]. :)

Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, känner mig lite slut faktiskt.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK