christmaaaaaas

     Publicerat den  2009-11-12 › 11:07:25
     under My Freakshow 2 kommentarer

Idag tänkte jag slänga in lite julklappstips.

Har du många och köpa till och du känner dig lite vilsen i tankarna om vad du ska köpa till dem? Det hade i alla fall jag innan jag började shoppa julklappar i år.

1. Ta fram papper och penna.
2. Skriv upp namnen på en lista, om du vill kan du även skriva ålder bredvid.
3. Bakom namnen skriver du vad du vill köpa till personen i fråga eller några alternativ.
4. När du är klar med listan så kan du även skriva vad julklapparna uppskattningsvis kommer kosta och summera längst ner.
5. Såhär i juletider är det lätt att man överskrider sin budget och för mig är det i alla fall viktigt att man börjar i tid så att man slipper ta hela smällen i december.
6. Ta gärna med listan när ni handlar julklapparna och stryk över allt eftersom du blir kvar. Då känns det som att man närmar sig att bli klar.
Jag har bara 3 namn kvar på min lista + 2 födelsedagspresenter.

Lycka till.



För min del nu blir det att käka frukost. vaknade 10.30!!!!! Sjukt sent. Får sån ångest när man sover bort hela dagen. Buhu.



Linn ›

Sv; Oh, jättesvårt att säga!

Du får nog testa dig fram, du kan säkert ha löshår på dina längsta partier men kanske inte så mycket. Du får sosmagt testa dig fram vad som ser bra ut ;)

Datum: 2009-11-12 Tid: 19:09:46 BLOGG: http://linnlowes.com
Lilli ›

sv- hehe, han låg i räkfrysen.. nå typ av djuphavsmonster tror jag :P

Datum: 2009-11-12 Tid: 20:34:15 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK