Do you dream?

     Publicerat den  2009-11-02 › 11:28:19
     under My Freakshow 0 kommentarer

God morgon världen!

Vaknade upp till ett smattrande på fönsterrutan, jag kikade ut och såg att det regnade. Himlen är helt grå och så tjock av moln att det sträcker sig ner över höghuset. Dimma! Idag hade jag tänkt att jag skulle gå upp tidigt, städa och pyssla här hemma och sedan ta det lilla lugna. Resulterade i att jag steg upp vid 10, kollade på ett intressant program om monstervågor samtidigt som jag fick i mig lite frukost. Jag har inte stigit upp ur soffan riktigt än. Har dock förberett att disk så att det blir lätt att diska sen. Sen ska det skuras och skrubbas här hemma. Ni vet ju om att min svägga (Erika) och min syster (Dessan) kommer hit i helgen och då vill jag att allt ska vara fint och städat. Men mitt stora problem är väl egentligen att om jag städar nu kommer det vara stökigt igen till helgen men idag är enda dagen jag är ledig. Damn it jag hatar att bo litet. Däremot när vårt liv kommer att bli heeelt och totalt fab. är när vi bor såhär:



ha en fin dag underbara ni






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK