done and done

     Publicerat den  2009-11-02 › 15:14:25
     under My Freakshow 2 kommentarer
Oh, proppmätt!!! Jag hade tänkt att göra mig en omelett till lunch idag. Har blivit en stående lunch när jag är ledig/ensam men när jag knäckte första ägget blev jag fruktansvärt sugen på pannkakor så jag lagade pannkakor istället och OM det var gott. Det var inte igår som man åt det inte. Tycker nämligen att det är väldigt omständigt att göra och de blir sällan bra, men idag flöt det på (kock som man är) och de blev jättefina. Lagade naturligtvis inte bara till mig. Det står pannkakor i kylen till baby när han kommer hem från skolan också.

Nu har jag inte så mycket att göra för jag VÄGRAR att gå utanför dörren. Det regnar och har regnat verkligen heela dagen. Himlen är fortfarande täckt av ett grått lock. Jag har städat, diskat och lagat mat. Skulle egentligen behöva handla lite men det får vänta tills regnet har lugnat sig lite i alla fall.



Jag skriver alltid (läs nästan alltid) en lista på vad jag ska göra när jag är ledig och sen stryker jag över det allt eftersom jag har gjort sakerna. När allt är struket så kan jag slappa eller göra vad fan jag vill. :) Vad är din metod för att få saker gjort?



mamma ›

Ja, pankis är gott! Vi gjorde fläskpannkaka i slogbon i helgen! Mums!! kram

Datum: 2009-11-02 Tid: 15:29:12
Peter ›

Jättefina pannkakor var det älskling!

Datum: 2009-11-02 Tid: 17:53:04



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK