Bojkott?

     Publicerat den  2009-11-13 › 14:23:19
     under My Freakshow 1 kommentarer

Alltså denna Tim i Mamma söker fru är ju så pinsam. Han var varit på mitt jobb ganska många gånger och när programmet började så blev han ju lite mer uppmärksammad. Han spelar ALLTID matcho, kommer alltid tillsammans med tjejer, alltid olika tjejer så jag tror inte att han har funnit lyckan i programmet. Han ser mycket sliskig ut, ännu sliskigare än i programmet. Och igår så tyckte jag att han betedde sig lite väl:

Tim: Du, kan du slå på fyran?
Servitris: Nej tyvärr, I vår bar skall det alltid visas sport!
Tim: Jo men kom igen, JAG är ju på TV!!
Servitris: Va?!
Tim: Ja, slå på tv4 så får du se vad jag menar!! *blink*

Nej säger jag och vill egentligen bojkotta detta pinsamma program. Men vem kan låta bli att se ett gäng tjejer som slåss om tre nonchalanta killar? 



Becca ›

Haha fyfan vad pinsamt!

Datum: 2009-11-13 Tid: 15:37:59 BLOGG: http://improveme.se/beccas



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK