fajn väääder

     Publicerat den  2009-11-24 › 12:09:41
     under My Freakshow 0 kommentarer
Idag har vi fint väder i Malmö. Inte varje dag och hur firar man det då? Jo en annan städar :/ Men tänkte inte städa så värst mycket. Mest dammsuga, torka golv och sånt därnt. :P Sen ska jag sticka iväg och träna. Jo just det. Ska börja gymma igen efter ett låångt uppehåll. Orkar liksom egentligen inte när jag jobbar. men eftersom jag har ett specialschema så finns det lediga dagar som jag kan tänka mig att träna på. Dels för att komma i form och dels för att det kanske hjälper mig att somna bättre på kvällen. Det är ju ganska frustrerande att inte kunna sova om nätterna. Har använt valerina forte sen förra lördagen, så ca 1,5 vecka och det hjälper inte ett dugg alls. Det är bara rent skit alltså.

Imorgon får man lön också. Tack och loooov. På väg hem från gymmet idag ska jag sticka in och köpa de sista 2 julklapparna också.


bla bla bla. Värt inlägg. HAHA





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK