fredag

     Publicerat den  2009-11-20 › 12:23:17
     under My Freakshow 2 kommentarer
Hallå mitt på dagen. Vad trevligt :)

Kom hem ganska sent i natt eftersom jag jobbade till 02 så jag sov riktigt länge. Till kl 11. Skönt som tusan. Sitter nu i soffan och dricker kaffe och käkar frulle samtidigt som jag tittar på sjunde himlen. Funderade även på hur mycket man förbränner när man jobbar. Som igår var det sjuuuukt mycket att göra och man rör sig hela tiden, hämtar och lyfter saker så det är nog en del. Kan man ju hoppas i alla fall. :)

Om jag hinner idag innan jobb ska jag leta efter de sista julklapparna men bara om jag hinner, jag tänker inte stressa idag. Jag stressade tillräckligt igår på jobbet så baara om jag hinner blir det att kika efter julklappar.

Min älskling har åkt hem till Avesta över helgen och jag är själv här nere. Det är lite ovant. Har inte hänt på flera månader. Jag saknar honom här hemma men jag hoppas att han har det superduper kul hemma :)


mamma ›

Det kan vara mysigt att vara själv i bland oxå! Att längta kan vara nyttigt!! Kom ihåg taxi om du jobbar sent!!kram

Datum: 2009-11-20 Tid: 13:54:16
Erica ›

Svar: Ja, jag håller verkligen med dig. Fy på Kissie!



Men oj, "leta efter de sista julklapparna". Det lät skönt! Själv har jag precis börjat.



Allt bra med dig, förresten? Trivs du fortfarande nere i Malmö? =)



Kram kram

Datum: 2009-11-21 Tid: 10:51:31 BLOGG: http://iryccah.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK