God förmiddag

     Publicerat den  2009-11-17 › 11:10:52
     under My Freakshow 1 kommentarer
Har nu provat Valerina forte i 3 dagar utan större framgång. Jag blir tokig. Jag ska ge dem några dagar till då jag tror att jag inte riktigt har betett mig riktigt rättvis mot de stackars tabletterna. Första natten var jag så trött så att jag egentligen inte skulle behövt ta dem. I söndags så tog jag dem för sent och igår så råkade jag somna till (SITTANDES) i soffan i 20 min vid 17 snåret så jag var ju inte alls trött vid 23. Så om jag skärper mig lite nu så kanske man kan somna i tid och ganska på en gång när man lägger sig. Jag börjar bli trött på att ligga och vrida mig i 3-4 timmar innan jag börjar bli tillräckligt avslappnad för att räkna får, räknar väl till 500 ungefär sen somnar jag.

Nog om det.
Vad händer idag då? Ja ni. Jag vet faktiskt inte. Fundrar på att dra mitt arsle till gymmet. Känner mig lite sugen på det. Beror lite på vädret. Om solen tittar fram så föredrar jag nog en powerwalk. Men sen så ska Peter på lite middag och grejer så jag är lite ensam ikväll. Tror nog att jag slår på lite Sex and the city och bara myser. Jobbar ju lunch imorgon och då börjar man 10 (vilket är tidigt att börja för mig nu för tiden).  Öppnar hela köket själv så det är ingen rast ingen ro alls på morgonen utan det är bara att köööra på :)

Ja se där. Ännu ett tråkigt inlägg om bara mig. Men vet ni? Det gör inget :)


Anonym ›

Jag har också skitsvårt att somna, speciellt om jag ska upp tidigt morgonen efter för då blir jag extra stressad över att inte somna = ond cirkel.



Mitt bästa knep är att koncentrera mig på något monotont, tex räkna bakifrån från 100. Då kan inte tankarna fara iväg åt andra håll men det är tillräckligt enkelt för att vara sövande.



En annan variant är att gå igenom hela alfabetet och komma på tex ett djur eller en grönsak på varje bokstav - Apa, Björn, Citronfjäril, osv. Även där får du något konkret men monotont att koncentrera dig på. Själv brukar jag somna innan jag kommit till K!



Lycka till och sov gott!

Datum: 2009-11-18 Tid: 20:49:09



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK