Godmorning sunshine

     Publicerat den  2009-11-04 › 09:44:20
     under My Freakshow 0 kommentarer

Ujujuj. Kom ifrån jobb 01.10 igår fast jag skulle ha slutat 23.30. Det var verkligen MYCKET som skulle göras innan jag kunde ta min arma kropp hem till sängen. Idag ska jag jobba igen. 10.30-15.00. Känns liiite, en aningens bara inte mer tungt att gå dit just precis nu. Jag kom liksom hem från jobbet, sov och åker tillbaka. Men ibland är det så har jag hört :) Jag har funderat lite på svininfluensacaccinet och jag tror inte att jag ska vaccinera mig. F hade ju svinis i oktober och hon har överlevt hur bra som helst. Dock så mådde hon ju skit när hon var sjuk men hon blev ju frisk. Sen så är vaccinet så snabbt framtaget att man inte vet någonting om eventuella biverkningar i morgon, nästa år eller om 5 år. Tänker inte riskera att bli en grönsak bara för att jag är rädd för en influensa som har tagit död på 3 svenskar sen ja när då? Varför vara rädd för någonting nytt? Den är ju inte farligare än någon annan influensa. Det är hela hysterin kring den som är det värsta. Well tåls att tänka på  i alla fall.

Nu ska jag borsta gaddarna och sen bylsa på mig halsduk, mössa, vantar, muffar, jacka och varma pjucks. Kylan här nere är inte nådig!

pouce






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK