Merry verry christmas

     Publicerat den  2009-11-05 › 14:17:18
     under My Freakshow 0 kommentarer

Ah. Manager C ringde mig precis och frågade om jag ville vara ledig idag. Njaaaa sa jag, vill gärna ha mina timmar liksom (dock var det ett sketet pass på 4h så det var ju bara dit och hem igen). Men fick erbjudandet att jobba 13-17 i köket imorgon och 17-23.30 värdinna så jag skulle i alla fall få mina timmar (egentligen jobbar jag bara 17-23.30 imorgon så det blev skitbra. Är så himla skönt med långa pass. Så jag kanske hinner iväg till Fridays idag och säga hejdå till L som flyttar till N.Y på lördag. Kommer bli fruktansvärt tomt utan henne på jobbet. Men det är klart att hon vill flytta till mannen i sitt liv. Nu kan ju jag springa iväg till affären och handla hem lite grejer för att laga en middag till min käre karl och mig. Idag blir det nog paj. Jag gillar paj.

Jag längtar till julen. Stack in på H&Ms hemsida och såg massa fint julpynt. Fina handdukar, löpare, sängkläder och annat. Puss puss på det. Längtar tills vi flyttar så jag kan julpynta lite :) Julen är det bästa bästa på hela året. Slår allt, födelsedag, sommar, ALLT.

Längtar efter att mamma och pappa kommer ner då i december för att hjälpa oss att flytta. Då ska jag minnsann försöka baka lite också :)






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK