morgonpyssel

     Publicerat den  2009-11-10 › 12:07:00
     under My Freakshow 0 kommentarer


Har slagit in lite julklappar nu på morgonen/förmiddagen och klockan har helt plötsligt blivit 12. Det är så otroligt mysigt att sitta o dricka kaffe, titta på en julfilm samtidigt som man slår in julklapparna till familjen samtidigt som man nynnar på lite julsånger. Jag har fortfarande lite kvar att köpa men det är ju över 1 månad till julafton så jag har fortfarande lite tid kvar. Men nu ska jag pyssla ihop lite lunch. Hej svej.

-updt 14.20-
Har letat ihjäl mig nästan efter en viss sak som jag vill köpa som julklapp till en viss person. Men denna sak verkar inte finnas någonstans. Mycket frustrerande. Har helt fastnat och inser att jag lär hitta något annat. Tillbaka till ruta ett känns tråkigt efter att ha velat köpa just detta i flera månader. Typiskt!!





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK