Näring i din klänning?

     Publicerat den  2009-11-05 › 11:52:11
     under My Freakshow 1 kommentarer
Åh mums. Jag har precis ätit en underbar frukost. Eller underbar var väl att ta i. Men en liten frukt o bär tallrik, en proteinshake, kaffe och ett stort glas vatten. Jag har äntligen fått hem lite proteinpulver. Mitt tog slut i somras men jag har inte tagit tummen ur och köpa nytt. Men nu var Peter till Gymgrossisten igår så då fick han köpa med sig lite åt mig. Denna gången tog jag vaniljsmak. Har haft både choklad och mintchoklad. Vanilj var ok. Går i helt enkelt :) Skönt att börja dricka dem igen. Proteiner är ju bra för imunförsvar och dylikt. Eftersom jag har bestämmt mig för att inte ta vaccin mot svinis så lär man ju skydda sig på andra sätt. :)

ANYHOW. Börjar jobba kl 18 idag och har en del att göra inna dess. Städa, tvätta, diska. Eventuellt träffa fröken J för en liten fika. Ja you name it så att säga.

Nu: kolla tvättstugan om det finns en tid åt mig ens en gång.



Oh kom just på att det är "mätdag" imorgon. Jag har ingen aning om hur det har gått denna månaden men jag tror att det kommer stå ganska still eftersom jag har fuskat en del. varit sjuk och sådär. Men man ska väl inte ropa hej för tidigt. Man kan ju alltid hoppas att det är någon cm här och där som har försvunnit. Har ju hålliit på i 3 månader med detta. Spännande och se var det bär hän.


AMANDA FALK ›

gud vad gott och fräscht det där såg ut :D

hoppas du får en grym fredagkväll!

Datum: 2009-11-06 Tid: 19:44:26 BLOGG: http://amandajosefine.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK