plupp

     Publicerat den  2009-11-23 › 11:47:28
     under My Freakshow 0 kommentarer

Jag sitter och smuttar på mitt kaffe och tänker på saker som jag själv aldrig skulle göra och på vad jag blir irriterad på angående jobbet. Jag är ju ledig idag och kan lägga energi på onödiga saker vilket ät lite av vad jag är mycket bra på.

Sjukanmäla sig för att något roligare kom upp?? : Kom igen. Vem gör så? Jo massvis med människor. Ser det varje helg kan man säga. En del som ska på fest sjukanmäler sig för att de egentligen jobbar kväll och inte pallar på ledigt eller en konflikt om att få gå tidigare.

Folk som inte jobbar lika hårt som jag?? : Ja, de irriterar mig sjukt mycket eftersom en annan får dra dennes last också. SLACKERS. Något som jag kanske ser varje dag på jobbet. När vi började på detta stället skulle vi sköta jobbet som om det vore vår egen restaurang. Det gör lååååångt ifrån alla.

Egentligen så har jag inte med dessa saker att göra. För folk gör som folk vill men man drömmer ju ändå om att ha ett eget företag någon gång i framtiden. Och hur ska jag klara det när sådanahär saker irriterar mig på min arbetsplats där jag inte ens bestämmer?






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK