röra

     Publicerat den  2009-11-30 › 11:00:46
     under My Freakshow 1 kommentarer

Vi bor just nu i en röra av kartonger och kassar. Det mesta är nerpackat och klart för avfärd mot nya lägenheten. Denna färd sker imorgon vilket känns helt fantastiskt och det pirrar i min mage så fort jag tänker på det. Imorgon är dagen D och vi sover sista natten i denna ruttna gamla håla i natt. EN NATT kvar. Små pysslar lite här idag och har precis packet ner skafferiet och vi är väl uppe i en 15-17 flyttlådor vilket egentligen itne alls är mycket för ett helt bohag. Sen har vi ett antal säckar med kläder osv som står och dräller överallt. Hehe, men det är sånt man får ta när man är i flyttartagen. Jag kan bara inte förstå att dagen jag har längtat efter är imorgon och att vi faktisikt har packat sakerna och är redo. Redo att flytta in i ett nytt stort hem.



mamma ›

Va, bra! Då är det dags för mig att komma med sopskyffeln då!! kram

Datum: 2009-11-30 Tid: 11:21:31



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK