skinnydreams

     Publicerat den  2009-11-06 › 09:56:43
     under My Freakshow 3 kommentarer
Idag jobbar vi 13-23.30 och just nu sitter jag och väntar på att mitt ägg skall koka klart. Sen har jag lite ärenden att uträtta innan jag kan dra till jobbet. Det var fansiken riktigt drygt att gå upp i morse. Jag har så svårt att somna på nätterna. Om ni har något bra tips så vill jag gärna ta del av dem. Vi gick och la oss vid 22 igår. Jag var upp en sväng och skulle gå på toa och sneglade till på klockan då var hon 24. Efter det låg jag vaken lite till. Jag vrider och vänder mig i typ 3 timmar innan jag kan somna. Det är jätte frustrerande. Varför blir det så? Ska man söka hjälp för sånt? Det är inte att jag ligger och har ångest. Jag ligger och tänker på saker som jag gjorde när jag var liten, räknar lite får, tänker på vad bra det ska bli när vi flyttar, räknar lite får. Jag är en sån person som bör sova 9 timmar om natten, varken mer eller mindre för att jag ska må bra och när det blir sådanahär nätter så får jag för lite sömn och blir lite av en zombie. Är det någon annan som har sömnproblem? Hur löste du dem?

Men från det ena till det andra. Det är ju mätdag idag och såhär ser det ut nu sen 3 månader tillbaka

6 november 2009                      

Överarm: - 1cm
Midja: - 6cm
Mage: - 5cm
Rumpa: -7cm
Lår: - 3cm
Vad: - 2cm

Så man har ju legat lite på latsidan. Men tills nästa månad ska det bli bättre. Men jag kan ju säga som så att när man kollar på startmåtten och det som är nu är det ju ändå ganska stor skillnad. Man kan ju bara man vill liksom. Men jag är icke nöjd med endel resultat alls. Men tja. Det kommer.

Nu ska jag äta mitt ägg, dricka mitt kaffe och planera dagen.



Linn ›

Sv; Oj jag vet faktikst inte. Jag börjar typ byta gardiner så ser jag vad som skulle passa så plockar jag grejer från andra rum till tex köket & sen får jag plocka ur saker ur köket till andra rum så blir det variation. Tex nu tog jag in en svart byrå till köket från ett annat rum, satt upp svarta gardiner, la en svart duk på bordet, tog in växter från tvrummet osv ;} jag börjar i ett rum o vips så är jag igång med alla rum. byter mattor också, haha. det gör faktiskt mycket :)

Datum: 2009-11-06 Tid: 10:11:31 BLOGG: http://linnlowes.com
mamma ›

Köp sovte på hälsokost. Det hjälper pappa, och ni är så lika så jag tror det hjälper dig oxå!!kram

Datum: 2009-11-06 Tid: 10:50:08
Linn ›

Sv; Nej gud nej! Man tager vad man haver så får man tråckla ihop nått fint! Jag brukar måla om gamla fufumöbler som mamma o pappa haft ståendes i uthus o sånt "skit". blir 1000 ggr charmigare o unikare än en tripp till IKEA ;} billigare också, haha :D

Datum: 2009-11-06 Tid: 12:30:01 BLOGG: http://linnlowes.com



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK