solen i ögonen

     Publicerat den  2009-11-03 › 10:58:46
     under My Freakshow 1 kommentarer
God förmiddag!

Varje kväll när jag går och lägger mig har jag frukntansvärt mycket tankar och funderingar i huvudet. Då brukar jag skriva ihop ett litet blogginlägg (i huvudet) som oftast blir fantastiskt innehållsrika och innan jag somnar tänker jag; det här ska jag skriva i bloggen så fort jag vaknar. Men jag kommer aldrig ihåg vad jag "skrev ihop" när jag vaknar på morgonen. Men gårdagens har jag svagt i minnet och det handlade om varför jag bloggar.

Jag är inte slaviskt besatt av att ha många läsare. Självklart är det kul när man loggar in och ser att det är fler och fler osv. Men egentligen så bloggar jag för min egen skull. För att jag ska ha någonstans att skriva av mig och att om någon vill läsa det så ja, varsågod. Det är också den stora anledningen till att ganska många av mina inlägg är ganska innehållslösa. Mest en massa babbel och ibland helt obegripligt. Även för mig kan det vara obegripliga inlägg när jag läser dem någon dag senare vilket även kan resultera i att jag tar bort dem. Självklart är endel inlägg mer anpassade till er läsare och jag är ju inte alltför intim och privat i bloggen.  En annan anledning till att jag bloggar, i alla fall sen jag flyttade till Malmö är för att mina nära och kära ska kunna läsa vad jag gör om dagarna och vad som händer i mitt liv. Vi är alla mycket upptagna människor och hinner inte alltid ringa och då är det bra med bloggen, de läser och kommenterar och jag vet att de läser. Många bloggare har en speciell nish på sina bloggar, foto, mode, träning osv osv. Men min blogg är en blandad kompott om allt. Skulle jag bara hålla mig till träning i min blogg skulle jag ju spricka. Näe. Jag har heller inte mycket bilder i min blogg. Det skulle jag ju egenltigen kunna ändra på eftersom det är sjukt kul med bilder. Men jaja.

Nu blir det kaffe och frukost. Jag vaknade ju för bara en timme sen. Fattar det inte. Jag går och lägger mig kl 22 och vaknar 10? Är inte det helt orimligt länge? I och för sig så vaknade jag mitt i natten (läs 4,5 snåret) och var klarvaken. Fåglarna som kvittrade utanför fönstret gjorde det omöjligt för mig att sova på någon timme och det kan ju faktistk vara anledningen till att det blev en rejäl sovmorgon.



Linn ›

Sv; Tusen tack för de orden<3

Datum: 2009-11-03 Tid: 11:13:54 BLOGG: http://linnlowes.com



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK