SPG

     Publicerat den  2009-11-15 › 14:32:33
     under My Freakshow 0 kommentarer

Sjutton vad det jobbade igår. Vi hade besök av ett högt höns i Friday's som flög över från USA för att kika hur vi skötte oss på restaurangen. Jag tror att det var ganska bra faktiskt. När han kom in och hälsade på oss i köket så berättade vår chef T att jag hade börjat som hostess och att jag nu jobbar i köket för att de vill behålla mig på restaurangen och ge mig fler timmar eftersom jag är bra och hej och hå, hann inte riktigt höra allt eftersom jag lagade mat samtidigt:) och hans kommentar: "Ah då förstår jag varför man möttes av ett sånt stort vackert smile. Hon har alltså jobbat som SPG (smiling people greeting). Jag har aldrig sett en sån leende kock förut." Smile smile smile. Senare när jag skulle ner i källaren och hämta lite grejer till U så mötte jag på dem igen och han saede med ett leende: She is everywhere!!  och vår andra chef J: YES!! she is everywhere and always smiling :). Gud att överösas med komplimanger om mitt leende en hel kväll var ju lite lyx. hehe. I alla fall. Det var sinnessjukt mycket att göra igår. Har aldrig varit med om liknande. Men det är ju toppen att folk älskar att äta vår mat. :)

Idag ska jag nog inte göra så mycket. Är fortfarande slut efter att ha jobbat 10 timmar non-stop igår och tycker att jag förtjänar en lugn söndag.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK