Tänk om...

     Publicerat den  2009-11-16 › 11:07:33
     under My Freakshow 1 kommentarer

Ja, tänk om min mamma hade ett eget matlagningsprogram. Vad bra det hade varit eftersom hon alltid lagar jättejätte god mat. Då skulle jag kunna ha cockalong med hennes program dagarna i enda. :) Det är en affärsidé. Förstå alla oss som älskar mammas mat. vad bra det hade varit :)

Men nu till verkligheten
Det är så kallt hemma hos oss. Jag har så mycket som jag vill göra idag. Jag vill göra en riktigt storstädning men jag sitter i soffan inlindad i tjockaste filten och dricker kaffe för att inte frysa men jag fryser ändå. Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig för att det ska bli varmt. Jag vet ju att om jag sätter igång med att diska, damma m.m så får man ju upp värmen eftersom man rör på sig men tills man har blivit varm går man ju som en pinne. Det blir på med mitt polarn och pyret underställ och raggsockor, ovan på det blir det morgonrocken. Kanske eventuellt en mössa och ett par fingervantar, tända varenda ljus i lägenheten och hoppas på att de ska skapa lite värme.

Hej hopp


Min bästaste bästa mammsing ♥



mamma ›

Gumsingen då....Snart kommer vi med älgkött och kantisar !!kram från din alldeles obantade egen lilla mamma!!

Datum: 2009-11-16 Tid: 14:29:51



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK