Träning

     Publicerat den  2009-11-26 › 11:51:55
     under My Freakshow 0 kommentarer
Nu ska jag strax sticka iväg och träna hade jag tänkt. Har i alla fall packat väskan och sådär. Ett snabbt och intensivt pass hade jag tänkt mig idag. Måste verkligen försöka få in träningen i min vardag igen. Jag mår så bra av att träna. Även om jag rör mig mycket på jobbet osv så känner jag att jag vill ha träningen. Egentligen så orkar jag inte träna de dagarna som jag jobbar men jag måste försöka i alla fall. Just nu känner jag mig trött och hängig. Skulle vilja gå och krypa ner i sängen en timma eller så men kanske känner mig lite piggare om jag tränar liite. Jag tittar ut och ser stora gråa moln närma sig och jag tror att det kommer bli regn och åska. USCH.

Nä sitta här och snacka. Dra på sig lite kläder och dra till gymmet.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK