Vilse i blåbärsskogen

     Publicerat den  2009-11-11 › 21:37:57
     under My Freakshow 1 kommentarer

Har gjort det vanliga idag. Jobbar röven av mig. Vi hade mycket att göra och det var tur att man jobbade ihop med L som har bra koll. Vi jobbade bra ihop tyckte jag själv. :) Fick även in en extra slant i plånboken, det var dricks dags idag så imorgon kan man fortsätta att handla julklappar. Skulle vara så skönt att bli klar.

Sitter nu och kikar på Bonde söker fru i tv4play. Jag älskar programmet. Bönderna är ju för härliga :) De är så helylle och så gillar jag ju den där lantliga naturen som programmet utspelar sig i. Man är ju en liten lantlolla i grund och botten. Well. Imorgon är det jobb igen, börjar kl 18 och jag hörde rykten om att jag ska valideras imorgon så vi får hålla tummarna för att det går bra. Funderar på att träna innan jobb men eftersom man rör sig så mycket på jobbet så har jag inte alltid orken och imorgon jobbar jag ett ganska långt pass. Vi får se vad man känner för imorgon helt enkelt. Kan jag ju inte bestämma nu men jag vill ju kunna lova mig själv att träna mer. Finns ju ingen som kan göra det åt mig liksom.

Godnatt lolltottor.



Linn ›

Sv; Hihi, du får rida igen. & int evara livrädd, lovar det blir en underbar upplevelse ;} hästarna brukar känna av om man är nervös, då blir dom nervösa ;P

Datum: 2009-11-12 Tid: 09:57:11 BLOGG: http://linnlowes.com



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK