Dags igen

     Publicerat den  2009-10-06 › 11:30:31
     under My Freakshow 1 kommentarer

Jag är ledig idag och då är det lika med tvättdag. Men tror att jag ska fokusera på min kockakläder så att jag får dem rena, resten får jag ta en annan dag för idag måste jag  städa, hyresvärden kommer hit på torsdag för att checka läget eftersom vi flyttar snart. Idag är det mätdag igen och det gick över alla förväntningar. Jag började med att mäta mig den 6 augusti och är inne på min andra månad nu, så på två månader har detta hänt:

Överarm: - 1cm
Midja:       -6cm
Mage:       -4,5cm
Rumpa:    -6cm
Lår:         -3cm
Vad:        -1cm

rätt sjysst att man har minskat 6 cm över rumpan kan jag säga ♥ det gillar vi. Jag gillar att lyckas med det jag har bestämt mig för.
 



Emelie ›

Duktig tjej! :-)

Datum: 2009-10-06 Tid: 14:45:00



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK