Det lilla extra i vardagen

     Publicerat den  2009-10-10 › 12:27:22
     under My Freakshow 0 kommentarer

Igår träffade jag på M (gammal fridays kollega) på jobbet, hon var på besök en sväng vilket var väldigt trevligt. Det första hon säger till mig är: Hej gumman! OJ! vad du har gått ner i vikt! Shit alltså!!! Du var fin innan också men gud vad fin du är!
Ja nåt i den stilen, kommer inte ihåg ordagrant. Vi har ju inte setts på några månader så någon förändring har det blivit. :) Hon började genast höra med mig om vad jag har gjort för att gå ner så mycket, hon trodde väl att jag bodde på gymmet men så är inte fallet. Det är det lilla extra i vardagen som jag har tagit bort. Ingen läsk i veckorna eller på jobbet, bara vatten. Inte äta onyttig mat på jobbet (vilket är ganska svårt eftersom det mesta innehållet ganska mycket fett, typiskt amerikanskt och GOTT), har i princip levt på vår ceasarsallad utan dressing men den är god så jag klagar inte. Sen har jag väl börjat tänka efter en gång till innan jag stoppar någonting i munnen. Inte äta så himla sent även om jag jobbar sent, bytt ut fruktyoghurt mot naturell (vilket är precis lika gott), bytt ut sockrad müsli till osötad och massvis med solrosfrön. Mycket som spelar in och jag trivs med det så några dieter pysslar vi inte med här inte. Det var ganska kul att hon såg det på mig. Så vi får väl hoppas att det fortsätter att rulla på ett tag till tills man blir nöjd med figuren. Keep on svarving :) 

Vill även hylla min kära vän A som har gått ner superdupermycket i vikt, vi började samtidigt och har inte setts sen dess så det ska bli spännande, hon har gått ner runt 15 kilo på 2 månader, ca 10 cm runt överarmen osv osv. Duktigt va!!? Grattis A ♥ Ska bli skitkul att träffa dig när jag kommer hem i december!!!

Nä nu mina fans ska jag dra mig mot jobbet, 13-23 jobbar vi idag, vi visar Sverige-Danmark på storbild och hela restaurangen är bokad, välkommen in 500 pers!






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK