Ett virrvarr

     Publicerat den  2009-10-04 › 14:09:12
     under My Freakshow 0 kommentarer
Igår var ju jag och Peter som sagt och kollade på möbler. Lättare sagt än gjort ibland, speciellt när det gäller att prova soffa! Vi var inställda på att köpa en skinnsoffa antingen i vitt eller svart men så blev det inte till slut. Nu har vi hittat en skiiitsnygg svart tygsoffa med fet divan som vi gillar som tusan och dessutom var den jätteskön. Matgruppen blir nog samma som vi har sett på nätet på em's hemsida i svart. Ni får se sen om sisådär 2 månader :P och sen är jag helt inställd på att ha ett runt, vitt, högblankt köksbort, Peter vill dock ha ett fyrkantigt men jag ska stå på mig här. Jag ska HA ett runt köksbord med fyra vita stolar. Mums så snyggt. Jag har så mycket planer och inredningstankar just nu som jag måste prata med min karl om. :) Men vi har fortfarande ett litet tag på oss men om vi skulle beställa soffan nu så får vi den tidigast i mitten av novemver så hur mycket tid som helst har vi kanske inte även om man helst vill tro det. Hur långt före börjar man flyttpacka? Jag skulle helst vilja börja nu men då är ju jag en sån som packar väskan för en utlandsresa två veckor innan det är dags också. Lite överdriven men samtigt så charmig att man inte kan tycka att jag är löjlig :P


D i n  b ä g a r e  k o m m e r  a l d r i g  v a r a  t o m ,  t y  j a g  k o m m e r  v a r a  d i t t  v i n





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK