Flyttrensa?

     Publicerat den  2009-10-07 › 12:13:13
     under My Freakshow 0 kommentarer
Ligger just nu i soffan trött som en gås och funderar på vad som ska med när vi flyttar, vad som ska säljas och vad som ska till tippen. Har ju även en del kartonger i källaren med saker som inte fick plats i denna pytte lägenhet, saker som jag inte alls kommer ihåg vad det är för något ens en gång. Vi ska ju köpa ganska mycket nytt också så jag har skrivit ihop en liten lista på sakerna från EM med pris och namn :) Vi lär beställa sakerna snart eftersom de kommer tidigast i mitten på november. Jag är så uppe i varv när det gäller allt kring flytten så jag varken vet vad jag heter eller var jag bor men det ska bli kul. Skönt att få ett hem.

Från det ena till det andra. När börjar alla butiker med "julkvitton" ? Ni vet när man köper en sak, de frågar om det är julklapp och man har bytesrätt långt in i januari? Har det börjat redan? för funderar starkt på att hoppa in i duschen och köpa på mig lite julklappar till småbarnen, vet ju redan vad jag ska köpa till dem så det enda jag väntar på är att butikerna ska börja med julkvitton.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK