Inte helt hundra...

     Publicerat den  2009-10-18 › 19:00:54
     under My Freakshow 0 kommentarer
... på att det ska rinna ur örat? Det liksom är vått i örat och jag antar att det inte ska vara så? Börjar känna mig jätte hängig och har haft huvudvärk hela dagen. Så himla typiskt eftersom det är imorgon jag ska träffa människorna från Wipeout. Just nu känns det faktiskt inte som att jag orkar det. Känns även som att jag kommer att må sämre imorgon. Vi får se. Jag stället klockan så att jag kan sjukanmäla mig utifall att. :/ Jag som inte har varit sjuk en gång sen vi flyttade ner hit. OCh jag vill verkligen inte smitta min älskling så jag släpar väl kanske fram "gästsängen" så att jag inte ligger och hostar och snorar på honom sen. För jag VET att det kommer bryta ut. Och hellre nu än sen. för jag är ledig tisdag och onsdag så då kan man ju lika gärna vara sjuk. Vill ju inte missa jobb liksom.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK