Jag vet att jag saknar min familj när...

     Publicerat den  2009-10-13 › 11:14:28
     under My Freakshow 2 kommentarer
... Jag ringer till mamma varje dag bara för att få höra hennes röst och veta vad hon gör!
... Jag ringer till pappa enbart för att höra hans lugnande stämma!
... Jag bevakar syskonens facebook maniskt för att veta vad som händer i deras liv!
... Jag smsar syskonen för att fråga vad deras barn önskar sig i julklapp trots tidig oktober!
... Jag kollar på bilder av syskonbarnen och ber Peter att bekräfta mina leenden över hur söta de är!
... Jag spelar julmusik redan nu i hopp om att tiden skall gå lite fortare fram till jul!


Ja listan kan göras lång! Det är inte så att jag vill flytta hem, absolut inte nu. Avesta är för litet för mig nu. Jag är så glad över att vi hamnade just i Malmö eftersom det är en underbar stad. Jag och mamma pratade igår om hur man ska kunna göra resorna hem och hit som rutin för min familj och vi kom fram till att eftersom vi blir kvar här nere, kommer bo större och kanske inte åker hem lika ofta så kommer det att lösa sig naturligt att folk tar sig ner hit i sug efter Moa och Peter :) Väntar fortfarande på de vänner som lovar oss ett besök men fortfarande inte har kommit ner och den 7 novemver kommer Dessan och Erika hit på besök och jag längtar ihjäl mig. Det ska bli så kul att få visa dem var vi bor nu. Visa den runt i stan, shoppa och kanske en sväng om på kvällen. Längtan! Hur som helst så stannar vi här nere nu och nu är jag inne på min längsta tid utan min familj, var hem i mitten av august för att se underverket Manne, men nu blir det ingen hemfärd tills jul. 4 månader är en lång tid för mig, tur att Dissan och Erkan kommer i November och världens bästa föräldrar kommer i månadsskiftet november/december för att hjälpa oss att flytta ♥ Mycket mycket uppskattat.

Nehejp om man ska ta och slå i en kopp kaffe, slänga upp benen på soffan, kika på Sex and the city och ställa in mig på ännu ett gympa-pass som kock ikväll :) Jag älskar att vara i köket, så mycket roligare än värdinna. Man känner verkligen att man presterar någonting, och det mina damer och herrar är min grej!


mamma ›

Älskling!! Jag tror jag börjar gråta!! Håll ut bara!!

Snart kommer vi!! kram

Datum: 2009-10-13 Tid: 13:42:22
Dessan ›

Japp, snart komemr vi!!!! Har köpt mig en ny klänning som ska passa över stormagen om det blir galej på kvällen, det ska bli såååå kul att komma ner och se hur ni har det och framförallt att träffa lilla Mois. Kramar i massor!

Datum: 2009-10-13 Tid: 19:09:12



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK