Ladies

     Publicerat den  2009-10-28 › 11:44:27
     under My Freakshow 1 kommentarer
Har haft en mysig förmiddag jag och migsjälv här i soffan. Har ätit (i vanlig ordning) fiberhavregrynsgröt med mjölk och blåbär, druckit två koppar kaffe och kikat på Sveriges fulaste hem. Gillar verkligen det programmet. Man får sig några goa skratt. Nu hade jag tänkt att jag ska träna lite. Sen ska jag lägga i ny hårfärg. Vi får väl se hur det blir när jag gör det själv. Men jag kan inte vänta. Har ju gått mer än en månad sen Peter la i brunt i mitt hår och det börjar se lite fisblekt ut nu. Blir nog att lägga en ansiktsmask och ha fötterna i fotbad medans jag väntar ut tiden på hårfärgen. Fnissade lite åt migsjälv när jag kikade in på badrumshyllan och såg detta.



Har aldrig riktigt tänkt på att jag har övergott helt till neutrogena. Jag försöker vara väldigt noga med att tvätta mitt ansikte morgon och kväll eftersom jag får så lätt finnar. Jag tycker personligen att det har blivit mycket bättre sen jag började med dessa produkter. Men glömmer jag att tvätta bort sminket en kväll så har jag en finne direkt på morgonen när jag vaknar. Det är mycket bull. Har ett väldigt känsligt ansikte och det tog lite tid innan jag hittade en ansiktskräm som fungerar på mig och denna oil-free ansiktskrämen är suuuperb. :) Rekommenderas.


Nu ska jag ta på mig lite träningskläder och härja lite. Hörs senare.



Becca ›

Älskar dom produkterna! Har 2 in 1 och ansiktskrämen. Lovely! Hur är ansiktsvattnet? Är det alkohol i det? Har så känslig hy :/ Vet inte om det skulle funka.

Datum: 2009-10-28 Tid: 13:12:51 BLOGG: http://lifeasbecca.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK