Ledigt

     Publicerat den  2009-10-11 › 21:50:22
     under My Freakshow 0 kommentarer

Imorse ringde Carro och frågade om jag ville vara ledig idag, och vem vill inte det en söndag när man har jobbat som en galning hela veckan? Så jag tackade såklart ja till det erbjudandet. Igår var det heelt galet på jobb, vi fick tacka nej till jättemycket folk som ville komma och kolla på matchen som inte hade bokat för det var ÖVERFULLT. Som vi jobbade igår alltså, man var slut som sjutton när man kom hem. Fötterna värker än så som sagt skönt med ledig dag idag. Jag och Peter åkte till EM idag och köpte ett halvt bohag till vår nya lya på förmiddagen och  Fansiken vad vi kommer få det fint där. Jag längtar så otroligt mycket. Det händer så mycket nu så jag vet inte vart jag skall börja och därav blir det kluddiga inlägg :/






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK