mamma

     Publicerat den  2009-10-13 › 21:58:56
     under My Freakshow 0 kommentarer

Blev tidig hemgång från jobbet idag eftersom det var ganska lite att göra. Det gjorde inte så mycket eftersom det är desperata hemmafruar på TV:n och det är ju inte helt fel. Sen vill jag även nämna lite fint att jag har världens bästa mamma. Hon har nämligen planer på att flyga ner hit om någon vecka för att träffa mig och umgås med mig. Gulligt va? :) Vi ska baka  och shoppa :P

Fick även prata med Agnes idag, hon var hemma hos mamma och pappa idag, hon berättade att hon lekte och att hon hade ätit plättar :) Gullungen ♥

Nej nu är det Christine på Femman sen är det dags att sova. Det väntas en lång dag av städning imorgon. Det ska bli rent rent rent.


Min fina mamma






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK