Måndag

     Publicerat den  2009-10-26 › 10:07:49
     under My Freakshow 0 kommentarer

Gosh, igår var man ledig en hel dag och hade inte ens ork att slänga ihop ett blogginlägg. Fy mig.
Nu har jag i alla fall precis vaknat för dagen, eller tja 30 min har man väl varit uppe i alla fall. Så snart är det dags för lite frulle. Tänkte även ta en sväng in på Entré och kanske hitta de sista julklapparna som är till mamma, pappa och Peter. Jag har ju planerat att jag ska vara klar med alla klappar innan mamma och pappa kommer ner hit i början på december när vi flyttar så att de kan ta med alla paketen upp till Avesta. Smart va? :) Sen i eftermiddag ska jag ta en fika med fröken J och prata om allt mellan himmel och jord som vi jämt gör. Hon är en sån mysig prick.

Igår tittade vi här hemma på Ensam mamma söker, eller som jag sa när jag fick totalt hjärnsläpp; mamma söker fru. Men det blev ju lite fel.

Hihi, zappade precis förbi på barnkanalen och de visar något alfabetsprogram och jag känner såväl igen det från när jag var liten. Gör ni?
-Alfabetet är en förnurlig sak, som börjar från början och slutar där bak. Det börjar med A och slutar med Ö... Vad kommer där imellan, vad kommer där imellan? osv osv. Nu måste vi fara, ajöken ajö, ajöken ajö.

Känner såväl igen det så det var så kul att se. hehe.

Well. Nu blir det frukost och sen duschen! Blev inget jätte vettigt inlägg dethär inte.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK