Put my glasses on, Im out the door - Im gonna hit this city

     Publicerat den  2009-10-29 › 12:55:49
     under My Freakshow 0 kommentarer
God (tidig) eftermiddag!

Jag sitter fortfarande i morgonrocken och filisoferar en smula. Har skådat ett fint väder utanför fönstret så efter jag har städat här hemma blir det en powerwalk. Trevlish. På lördag är det utgång med fröknarna på jobbet. Det ska bli otroligt kul. Synd att man slutar 23.30 bara men alla har vi väl ett jobb att sköta. Det är ju halloween och jag hörde rykten om att vi ska klä ut oss. Åh nej var min första tanke. Jag har inga som helst utklädningskläder i min garderob så vem vet vad man måste klura ihop. Blir inte lätt. Har inte tänkt lägga ut nå pengar på en outfit jag ska använda en gång. No sir! Mayhaps att man hittar något men annars får man väl bara vara allmänt fab. Från det ena till det andra så fick jag reda på hur det gick för mig på mitt receptprov som jag gjorde i förra veckan 98 p av 100 p Jag är riktigt stolt och lika så var herr köksmanager. :) Det är när sånt här händer som jag får upp suget att börja plugga. Tacka fan för det.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK