Shortcut

     Publicerat den  2009-10-22 › 23:11:15
     under My Freakshow 1 kommentarer

Fick sluta lite tidigare från jobbet idag så nu har jag precis varvat ner med lite tv4play och mammas pojkar, ett program som är så dåligt och pinsamt att det blir bra och helt enkelt beroendeframkallande för en tjej som jag som gillar smaskiga reality-serier. Förmodligen kommer jag bli fast i Paradise hotell när det väl drar igång och då blir man uppbunden med mammas pojkar, bonde söker fru, ensam mamma söker och paradise hotell. Vad det nu är som fascinerar mig så väldigt är dock oklart. Det får jag helt enkelt återkomma med.

Imrogon väntar en låång dag som börjar 10.3o (köket) Ska köra lite splitpass och slutar sedan kl 15. Då ska jag sätta mig och göra receptprov. Förhoppningsvis klarar jag det och kan valideras i nästa vecka. TJOHO. Sedan börjar jag jobba IGEN 16.45 (värdinna) och slutar sen kl 23. Som sagt en lång dag men jag trivs så bra på mitt jobb så det gör ingenting. Tycker dock lite synd om min käre sambo som aldrig får umgås med sin flickvän en fredagkväll eftersom jag alltid jobbar på fredagar mellan 16.45-23. Dock ska jag försöka få ledigt den fredagen då Leksand möter Malmö i hockey. För den matchen MÅSTE man ju gå på. Man har liksom blivit lite av en dalapatriot sen man flyttade till skåneland. Sen mina kära läsare vill jag informera om att jag kommer bli fast anställd den 4 november. Bugar och bockar för det. Vi har ju två veckors-varsel och det var sista varsel igår för de som inte får förlängd anställning. Så det är ju faktiskt lite värt att fira. Inte dumt, inte dumt. Vi är ju som en stor familj. Mums. Tänk att man redan har jobbat där 6 månader. Känns som att det var igår de öppnade portarna och släppte in ett hav av folk som skulle börja.

Sen vill jag tipsa om en lite grej innan jag går och kryper ner bredvid min bättre hälft; Brämhults äppel juice. Den är sååååå god. Det är ju årstidens smak så skynda er att smaka den innan den försvinner från hyllan i butiken.


Sov gott

PS. Har börjat förstå att det inte finns några genvägar till att bli smal. Man får faktiskt jobba på det lite om man ska uppnå sina mål. Jag är på god väg och jag har kommit på lite belöningar på vägen om jag klarar vissa saker på en viss tid. Också ett hett tips. Belöna dig med något du verkligen vill ha så strävar du lite mer och lite hårdare för att nå målet så att du får din belöning :)



Anonym ›

Bäbis... duktig du är =) Borde innebära att jag också blir fast då? Ingen som ringt o sagt nåt annat iafl! Hm... Men du seriöst snackat nu: Du ÄR smal!! Förstår inte vad du fått för dig? Trän o äta bra e alltid sunt men du behver verkligen inte losa några kg! Puss

Datum: 2009-10-23 Tid: 14:45:25 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK