sömn

     Publicerat den  2009-10-07 › 10:43:24
     under My Freakshow 1 kommentarer

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag har jättesvårt att somna på kvällarna men ändå vill jag gå upp i hyffsad tid dagen efter. Jag kan ju inte bara finna mig i att jag inte kan sova? Eller? Det är inte det att jag ligger och oroar mig eller nåt sånt. Jag kan bara inte somna. Jag ligger och tänker på en massa saker som är helt onödiga att tänka på, typ saker från när jag var liten och vilka jag lekte med då. Jag räknar allvarligt får varje kväll i desperat försök att få lite sömn. Jag vill inte ta piller men snart hittar jag ingen anna utväg. Jag är trött på att vrida och vända på mig i flera timmar innan jag somnar.



mamma Kallin ›

Jag fick tips av en tjej som håller på med massage. Tryck(inte så hårt) på flärparna framför öronen en stund. det sitter några akupunkturpunkter där. Det är värt att prova. Djupandas kan oxå hjälpa

Datum: 2009-10-08 Tid: 06:13:12



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK