surviver in high heels

     Publicerat den  2009-10-19 › 19:39:14
     under My Freakshow 1 kommentarer

Jag trodde att jag skulle bli utan wipeout eftersom jag skulle ha träffat dem idag och jag är så sjuk så sjuk. Men de har ringt och smsat idag och vill verkligen ha med mig så de hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan komma förbi imorgon på möte istället. Lite kul :) Men dessvärre så mår jag sämre nu än vad jag gjorde imrse när jag vaknade. Vaknade i svett (fresh), har feber, hosta, ont i hals och öron samt så börjar huvudet kännas tungt. Ni vet sådär mysigt att man inte orkar hålla upp det och det bara hänger på sned hela tiden. Men men. Jag har världens bästa pojkvän som i detta nuet är och ska hyra Snowroller (sällskapsresan2) och köpa lite snask för att få en trevlig och mysig kväll. Jag vill verkligen inte smitta honom. Han är alldeless för bra för att bli sjuk. Men Sist jag var riktigt sjuk (influensa i vintras) så tog det inte många dagar innan Peter också var liggandes. :(

Imorgon blir det nog att fördriva tiden med sunes jul maraton. Med 4 timmar av familjen Andersson kan man väl inte bli annat än frisk?



Anonym ›

Ja, en låååång fika är ett måste måste måste!!!!! :/ Börja dock känna vinden vända så smått... e riktig ambivalent jut nu :( Hoppas du bli frisk snart mitt sockergryn! Puss

Datum: 2009-10-20 Tid: 14:34:17 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK