Svett

     Publicerat den  2009-10-15 › 10:19:47
     under My Freakshow 0 kommentarer
Har svettats en stund nu och det är dags att pusta ut. Jag har sprungit runt här på morgonen och gömt undan alla de saker som inte ska vara med på kort. Inte lätt att hitta ställen till alla. Men nu är jag i alla fall expert på vilka ställen man kan gömma sig på om man är väldigt väldigt liten och vill leka kurragömma i vår (inte så länge till) lägenhet. En och annan badrumspryl har tillfälligt flyttat in hos herr kastrull lika så är några på besök hos fru stekpanna. Även lilla grillen fick besök av familjen schampoo och deras avlägsna släktingar balsam och duschkräm. Jag tror att jag är redo nu. Snart i alla fall. Har fortfarande inte fått undan fläkten och julklapparna, sen så ska väl även tavlorna på mig och Peter ner men det tar vi precis innan det är dags så att det bara är att ställa tillbaka dem sen.

hoj hoj

-UPDT- 12.45

Fotografen kom, fotade, stack. På ynka 20 minuter var han klar och var otroligt nöjd med min städning och mitt undanplock. Det enda vi flyttade på var Kökshanduken och lite skor. :) Sjukt stolk Karlsson. Bara att hålla utkik på hemnet i eftermiddag då eftersom den skall komma ut idag.. TJOOO.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK