tik tok

     Publicerat den  2009-10-27 › 21:26:35
     under My Freakshow 0 kommentarer
Vilken söt och vacker dag.
 
Jag gick ut på lite shopping efter lunch. Hade egentligen inte tänkt att köpa så mycket men det blev en HEL DEL och jag har lite ångest nu faktiskt. Men tjejer shoppar och jag är tjej så där har vi det :) Sen så kom Peter hem från skolan och vi gjorde oss i ordning för att äta middag. Vi åt på La trattoria, en liten liten italiensk restaurang som ligger typ där vi ska bo sen. De har fantastisk mat. Vi satt där och myste med vin och fin fin mat. MUMS. Sedan begav vi oss hemåt för lite jordgubbar och mys. Det var en underbar dag. Tack älskling ♥.


Dagens shopping:
3 par trosor (röda, lila, svarta)
1 nattlinne (rosa)
Make up remover
Ansiktskräm
Rouge
Hårfärg (mörkbrun)
Kajalpennvässare
1 långärmad militärgrön t-shirt
2 halsband (pärl-liknande)
Allergitabletter
Treo
Sen lite smått o gott från hemköp

Usch ja. Summan blev lite. Men det mesta behövde jag faktiskt. Men jag får ändå sån ångest. Men man kan inte gå utan ansiktskräm (min tog slut idag), jag har använt solpuder som rouge (det går inte ann på hösten/vintern. Jag kan inte använda min kajal för att udden är trubbig (så jag behövde en vässare), halsbanden var faktiskt på rea och tröjan, trosorna och nattlinnet var väl mer sånt som bara följde med i shoppingbagen. Men det är så kuul med underkläder. Ska nog köra en utrensning imorgon och slänga allt gammalt fult man har dragits med och bara spara de snygga :)

Imorgon blir det jobb. Kul kul kul :) ledig på torsdag och då blir det förhoppningsvis bio med F. Hon frågade mig igår om jag ville gå på bio och det vill man ju :). Fredag består av jobb samma på lördag och sen blir det UTGÅNG. L's sista dag som värdinna innan det bär av till N.Y för hennes del. Så det blir klackarna i taket och girlsss night out.


hejhopp





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK