(vuxen) & tråkig?

     Publicerat den  2009-10-09 › 10:32:37
     under My Freakshow 0 kommentarer
Igår jobbade ju jag stängning och när vi var klara skulle alla kollegor till CG och ta en drink, vilket de alltid gör när vi jobbar stängning. De frågar om jag vill med och jag har aldrig riktig lust till att sätta mig att ta en drink kl 02.00 efter att ha jobbat hela dagen. Är det att bli vuxen eller är jag bara tråkig? Ibland kan jag givetvis känna att det skulle vara mysigt för umgängets skull eftersom jag har världens bästa kollegor. Men igår kände jag verkligen att det inte skulle vara värt det eftersom jag börjar 11 idag. Underbara split-pass 11-15 och 16.45-23.
Nä nu lär jag svepa i mig kaffet och dra mig mot jobbet om jag ska hinna fram i tid. Äntligen är Gabbe tillbaka efter en månads pappaledighet. Grymt skönt att ha tillbaka honom som manager. Det gillas!







NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK