Wipeout!

     Publicerat den  2009-10-14 › 13:43:46
     under My Freakshow 1 kommentarer

På måndag ska jag träffa lite folk från kanal 5. Har blivit tillfrågad att vara med i wipeout idag. Så jag tackade ja¨och träffar dem på måndag. Fniss fniss. Det är inte varje dag man får åka till Argentina. Det enda som motarbetar mig nu är att mitt pass är spårlöst försvunnet. Jag letar och letar och hittar inte på det. Antingen så ligger det i någon av lådorna hemma i Avesta eller så försvann det i flytten påväg ner till Malmö. Sjukt frustrerande om det ska påverka om jag får åka eller inte. Måste nämligen ha med mig en kopia på måndag när jag ska träffa människorna :/

* En kopia på mitt giltliga pass
* ett roligt klädesplagg jag skall ha på mig under inspelningen (?)

well. Vi får se hur det går. Är väl inte hela världen om man inte får åka men det hade varit kul som tusan :)
Håll tummarna för mig nu!!


bild: google.se



Lilli ›

sv - inte såå långt tills jag kommer igång igen :) <3

Datum: 2009-10-14 Tid: 18:51:52 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK