All in

     Publicerat den  2009-09-07 › 23:12:04
     under My Freakshow 0 kommentarer
Imorgon blir det all in på att hitta en klänning till 70-tals festen den 20:e. Har tänkt söka mig igenom myrornas och även söka på H&M m.m. Har även lite andra ärenden att uträtta både här och där eftersom min älskade älsklingspälskling fyller hela 28 år på fredag. Så otroligt glad över att jag bara jobbar till kl 15 den dagen. :) Är det någon som har koll på om man använde paljettklänning på 70-talet? Jag har inte en susning om vad jag skall ha på mig. Jo, skor och hår vet jag men inte klänningen. Sammet eller paljett. Vill ju likna en partyprinsessa från studio54 tiden. Grubbel grubbel grubbel. Time att gå å sova.

oh ja just. Har planerad dagsaktiviteter tills personalfestdagen idag med Philipostar, Joel och Laila. Vi var sjuuukt kreativa och kom fram till fantastiska saker :). Jag älskar att sitta i "fest-kommité".

god natt fans.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK