Den glada sanningen

     Publicerat den  2009-09-10 › 10:34:20
     under My Freakshow 1 kommentarer

När jag kom till jobb igår skulle det snackas med chefen och ni vet ju att det är alltid lite pirrigt när man kallas in för lite möte. Detta möte var helt i min smak kan jag säga. Jag fick nämligen erbjudandet att lära mig köket här på Friday's a.k.a bli Friday's kock. Alltså inte för all framtid utan bara i höst så att jag kan den biten, ska vara värdinna på fredagkvällar för då är det som mest i dörren så då behöver de mig verkligen där(!!!)  Ska börja där och sen till våren så vill de lära mig servisen, sen ev. baren osv. Fattar ni hur jäkla bra jag kommer vara när jag är utbildad inom HELA Friday's bar och restaurang? Inte alla som får möjligheten att få titeln värdinna/kock/svervitris på samma restaurang. Mysigt som tusan. Jag är otroligt glad och är väldigt tacksam för denna möjlighet. Det är jätte stort för mig att jag får möjligheten att testa på detta. Kändes otroligt otroligt bra och dessutom får jag mer timmar i veckan som resulterar i mer lön och mer dricks. Sen sas det naturligtvis massa andra saker inne på kontoret som jag inte vill glappa om. Personliga saker ni vet :)



mamma Kallin ›

Grattis,grattis. Kramar Svärmor

Datum: 2009-09-10 Tid: 17:18:30



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK