En härlig ledig dag

     Publicerat den  2009-09-01 › 13:29:21
     under My Freakshow 1 kommentarer
Det luktar Ajax rengöringsmedel i vårt hem. Jag har städat. Jag älskar doften av rengöringsmedel, det är en fräsch doft som bara varar för en liten stund. En dag eller två. Jag har även dammat av lägenheten, sorterat lite i hallen och tvättstugan är full med tvätt. Jag vet inte hur jag skall få plats med allt i torkrummet men det löser sig väl. Varför väntar man alltid fööör länge med att tvätta???

Idag tänkte jag vara en bra flickvän. Jag skall pallra mig iväg till affären när jag har slängt in nästa tvätt för att köpa alla ingridienser till en god paj som jag har hittat på recept.nu. Det är en Matjessillpaj som låter såå god (om man tycker om sill förstås). Skall även städa kyl, frys och skafferi idag tänkte jag. Man måste passa på när man ändå är ledig. Det går ju inte för allt i världen att bara ligga och pilla sig i naveln heller.

Hej på er


therese ›

två centimeter verkar ju lite kort, dock är ju inte jag nån expert. fråga malin vettja :) men jag hade satt i med pluttar för att få bästa resultat. kolla in detta: http://www.rapunzelofsweden.se/1/sv/walk-of-fame/inget-aer-omoejligt.php

Datum: 2009-09-01 Tid: 14:45:47 BLOGG: http://theresewallen.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK