En mer neutral look?

     Publicerat den  2009-09-04 › 11:01:27
     under My Freakshow 1 kommentarer
Jag skall strutta iväg till affären och köpa mig en hårfärg. Fortfarande blond men en mörkare nyans såhär mot hösten. Tror att mitt stackars hår behöver vila lite från all blekning över vintern och speciellt nu när jag vill skaffa långt hår någon gång i framtiden. Måste även hitta ett finfint solarium som jag kan sola mig brun och fin i så här mot höstkanten. Well. Ska jobba kväll idag. 16.45-03.00. Ett riktigt fredagspass. Hoppas att det blir mycket folk ikväll så att man får lite att göra. Finns inget värre än när man inte har någonting att göra. Blä. Nä om man ska ta sig i kragen, klä på mig och ta mig till affären. Skönt att ha färgningen gjort innan man ska till jobbet.


Lilli ›

sv - taack, känns bra att vara tillbaks igen ;) i miss u <3

Datum: 2009-09-05 Tid: 00:14:31 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK