En tjej med klös

     Publicerat den  2009-09-02 › 19:01:56
     under My Freakshow 0 kommentarer
Yes det är jag det. Fick en "pin" idag på all store meeting, en You rock-pin. Sjukt stolt är jag faktiskt. Mindblowing och det enda jag kommer ihåg från motivationen är En tjej med klööös; Mooaaa!!! Men före det stod det givetvis någonting bra hehe. För det är ju precis vad jag är när jag jobbar och dessutom så rockar jag fett flera gånger om!! Det gjorde ju självklart min dag att jag fick en pin och jag känner mig helt överlycklig men samtidigt harmonisk för första gången på hela dagen. Har gått som på nålar och jag väntar på ett besked som kan avgöra mycket. På måndag sa de idag, på måndag har de bestämt sig. De skall fatta ett jätte viktigt beslut för en stor grej som skall hända och jag vill inte avslöja för mycket i bloggen.

ÄNYHÅW, så tror jag på en fantastisk höst på Friday's. Det är ju bara Eliten kvar så att säga och vi är ett underbart team. Everyday is fabulous. Synd bara att man inte jobbar mer. Men men, det kommer nog ska vi se. Resten av jobb-Veckan ser ut som följande:

Torsdag: 12.00-15.00
Fredag: 16.45-03.00
Lördag: 15.00-23.00
Söndag: 13.00-21.00

Sen är det ledighet i 2 dagar.

Nä Vad sägs som att göra nåt vettigt? Men vad fan skulle det vara. Kom ju nyss hem från jöbbsi. Då undrar väl ni, vadååå du sluta ju 15?? Näe, kl 15 var det möte till 16.30 sen så käkade jag lite mat och sen helt plötsligt var klockan 18.00 och då trampade jag hemåt.


hej på





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK