Hemmet

     Publicerat den  2009-09-16 › 12:17:09
     under My Freakshow 2 kommentarer

Jag sitter och kikar runt på lite olika sidor, hemnet, blocket, tradera, ikea, m.m eftersom det lutar starkt åt att vi blir kvar här nere. Och blir vi kvar här nere behöver vi ett nytt hem eftersom det vi bor i nu är för trångt för 2 personer. Jag gillar inte att ha kläderna i vardagsrummet, att vi inte har någon balkong och att man måste backa in i sovrummet för att lägga sig på sängen. Att badrummet är så litet att man slår huvudet i handfatet när man sitter på toaletten är inte sådär jätte tillfredsställande. Så nu sitter jag och drömmer mig bort till en lägenhet i dockan med stor balkong och havsutsikt, vita väggar, diskmaskin, walk in claset och stort badrum.

Jag vill även ha en "sängbänk" vid fotändan av sängen med lite mysiga kuddar på, där man kan sitta när man klär av sig kläderna för att lägga sig i sängen.




-updt- Älsklingen ringde nyss och vi skall på visning på fredag på en lägenhet i dockan. May my dream come true?



anonym ›

Tror du att dätta är drivaren av falsksanning? Paow, har avslöjat att hon vet vem det är.

Datum: 2009-09-16 Tid: 18:38:38 BLOGG: http://whatssnew.blogg.se/
mamma ›

vad spännande och roligt det låter!! Ett riktigt hem med gardrober och riktigt kök!! Jag vet att ni två tillsammans kommer att inreda det så vackert! Ni har så bra smak bägge två!! kram

Datum: 2009-09-17 Tid: 08:33:11



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK