Kvickis före jobb

     Publicerat den  2009-09-12 › 11:26:53
     under My Freakshow 0 kommentarer

Sitter och laddar upp batterierna med Sex and the city som vanligt innan jobb. Funderar även på att spela lite Wii Sports Resort också.:P Fin fint spel.

Upptäckte att jag måste färga håret IGEN när jag kollade mig i spegeln imorse. Det var inte länge sen jag slängde i en färg men eftersom mitt hår är så blonderat så åker färgen ur på en gång, som vanligt. Vet inte hur man ska bete sig egentligen. Spelar ingen roll om jag gör det hos frisören eller hemma för det åker ur i alla fall. Ska man ta en mörkare färg så att när det har åkt ur så är det den man vill ha? eller hur ska man göra? I-landsproblem. haha.

Från det ena till det andra. På tisdag börjar jag min träning i köket och är där flera pass nästa vecka och veckan efter det. Den 25 september får kockarna ett nytt rullande schema och på det ska jag också stå med så det är lite tajt med tid men det gillar vi. Naturligtvis kommer jag få massor av hjälp och sådär men jag tycker att det är en riktigt rolig utmaning detta. :) Ser verkligen fram emot det. köksmanagern och chefen tror verkligen på mig och det tycker jag känns oootroligt roligt :)


hej dåååååå






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK