Letar efter den rätta färgen

     Publicerat den  2009-09-19 › 12:15:27
     under My Freakshow 0 kommentarer
Har nu tittat igenom 5 olika tidningar efter en bra hårfärg men hittar ingen som jag gillar. Antingen är de för röda, för gröna, för mörka eller för ljusa. Vill ha färgen chokladbrun, så chokladig att man blir sugen på choklad när man ser mig strutta förbi med min snygga frippa/hårfärg. Yes, jag ska bli brunett nu till hösten och vintern tänkte jag. Har varit blondie så länge och vill testa något nytt och varmt. Ska iväg och köpa mig en färg nu sen ska Peter hjälpa mig att applicera färgen. :) Slänger upp en bild på det fördiga resultatet sen.

Ja just, vi var på lägenhetsvisning igår på förmodligen den PERFEKTA lägenheten för oss och enligt kalkylerna så blir inte måndadskostnaden sådär ruggigt stor heller. Så vi får väl se hur det artar sig mina vänner. Men havsutsikt är väl inte fyskam.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK