ljus?

     Publicerat den  2009-09-17 › 11:17:30
     under My Freakshow 0 kommentarer
Kl 13 idag får vi hem en elektriker som skall fixa spottarna i köket. De har nämligen inte fungerat sen sisådär början på juni. Både Peter och min pappa har fixat och donat för att få det att fungera utan framgång så nu är det elektrikermannens tur att komma hit och fixa't. Hoppas att det inte tar allt för lång tid då jag tycker att det är lite obehagligt att ha främmande män hemma hos mig. Sånt som man bara utsätts för när saker skall fixas eller säljas. Usch. Vad pratar man om? Bjuder man på kaffe? Jag är så dålig på sånt där. Bläsch. Efter att elektrikern har varit här ska jag iväg och möta kollegorna Philip och Layla, vi ska handla det sista inför personalferren på söndag. Eftersom andra kollegor läser min blogg kan jag inte yttra ett ord om vad vi ska köpa eller ens göra på dagen vilket är lite tråkigt. :/

Men men. Shit happens liksom. Här får ni en mysbild :)


Bulgarien -08





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK