Mumsigt värre

     Publicerat den  2009-09-08 › 12:23:14
     under My Freakshow 1 kommentarer
Har ätit min frulle bestående av egenmixad juice av apelsin, papaya, ananas och mango samt några hårtbrödmackor och lite kaffe. I detta nu kikar jag på sex and the city och plockar ihop en playlist för lite hemmträning. Efter det blir det duschen och en sväng på Entré och om jag hinner till Myrornas så sticker jag dit också. Har ingen lust egentligen att ta mig in till stan. Har varit så jäktigt i flera dagar nu så egentligen vill jag bara sitta hemma och ta hand om mig själv och inte säga ett ljud till någon. 

Oh förresten så vill jag lufta lite vad jag blev av med från 6 augusti till 6 september. (se nedan) Jag mäter mig en gång i månaden på dessa ställen för att se hur det liksom går med måtten och än så länge går det bra. Ska hålla på i ett år tänkte jag. Är klar med alla dessa små månadsmål nu är det långsiktigt som gäller. Berättar naturligtvis inte vad målen är för det ska bara jag veta. Men jag har kommit en bra bit på vägen med de "nya" måtten om jag säger så. 1 cm hit och dit låter inte så mycket och det är inte så mycket men i längden blir det mycket.

Överarm:   +- 0cm
Midja:          - 3cm
Mage:          - 1cm
Rumpa:        - 3cm
Lår:              - 2cm
Vad:             - 1cm

Ha det gött alla. Nu är det dags för en dag á la Moa.



mamma ›

Hej gumman! Hoppas inte våran Moa helt försvinner från oss!! puss mamma

Datum: 2009-09-08 Tid: 13:50:03



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK