Nervös

     Publicerat den  2009-09-30 › 13:26:16
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag är väldigt bra på att vara nervös. Men idag slår det nog priset. Ni vet att jag och Peter var och kollade på en lägenhet i söndags och blev som lite kära i den så vi har lagt bud och sådär. Just nu har vi lagt det högsta budet och det lät som på mäklaren igår att säljaren var nöjd och att de skulle prata ihop sig idag. Och eftersom vårt bud har legat i snart 1 dygn  utan att någon annan har budat över så hoppas hoppas hoppas vi på att vi får svar snart på hur det ligger till. Jag är helt såld på den här lägenheten i alla fall och har kollat på bilderna flera gånger idag och igår med. Man ska ju inte ropa hej innan man har hoppat över bäcken  Men jag har en god känsla angående detta. Men vi får se. Jag går som på nålar och väntar både samtal och sms från diverse håll samtidigt som jag håller koll på statistiken på loppisbloggen gränsviken och rapporterar till mamma med jämna mellanrum hur antalet stiger och jag kan säga det att det bara ökar och ökar och ÖKAR. Kommer nog bli riktigt mycket folk på auktionen/loppisen i helgen. Dyk in på den bloggen och kolla ifall det finns något som passar just dig och åk dit och roffa åt dig det i helgen. Det finns så mycket prylar att man blir helt sjuk när man är där så det är verkligen värt ett besök, är ni i Avesta trakten så ta en sväng förbi.

Har även (som grädden på moset) känt mig lite krasslig idag, eller snarare min mage är helt krasslig. Vågar inte gå utanför dörren utifall att .... så det är bäst att stanna inne så att jag har nära till toaletten. Jag vet inte vad det är, om det är något som jag har ätit eller om det är maginfluensan som har besökt min mage. Obehagligt är det i varje fall.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK