sås

     Publicerat den  2009-09-28 › 15:03:16
     under My Freakshow 0 kommentarer
Sitter och äter köttfärssås och spagge som älsklingen lagade igår. MUMS. Den är alltid såå god. Sen är det dags att bege sig till jobbet igen. Är ledig imorgon och på onsdag vilket kan behövas eftersom mina fötter värker, det dunkar i dem efter allt jobb dessa dagar. Inte som på gamla jobbet då man bara satt still här inte. Nu är hela arbetspasset som ett gympa pass så jag har bestämt mig för att imorgon ska jag ligga på soffan med fötterna i vädret och inte röra mig ur fläcken. Bara titta på film, planera lite julklappar, surfa och bara ta det lugnt. Det är vinprovning på Friday's imorgon också som jag verkligen verkligen skulle vilja gå på och jag är ju ledig så man skulle kunna göra det till en personlig liten fest. Men Njaaeee. Det blir nog som jag skrev ovan, soffan.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK